Карантин. 5 клас

 Завдання на період карантину

                                                        (25.05-28.05)


Українська мова

1. 25.05  -  Google classroom (онлайн-завдання за посиланням).
5. 27.05 підведення підсумків, опрацювання помилок у творчих завданнях.
Українська література
1.  28.05 -  Google classroom (онлайн-завдання за посиланням - вікторина Вікторина   (Повторення вивченого)  
https://www.youtube.com/watch?v=7CVH69y__ys&feature=share&fbclid=IwAR397sYO4kCDHcUY_z6s3GBoUQ6HnervX7EE-wYvw_xr_j5jWCiQMTIApj0
2. Список літератури на літо (6 клас).
                                                       (18.05-22.05)

Українська мова

1. 21.05 о 9:40 урок - конференція (консультація) в Zoom. Переглянути відеоурок Пряма мова. Діалог
https://www.youtube.com/watch?v=yhSrEboP3q0
5. 22.05 виконати контрольну роботу в classroom.
Українська література
1.  На 18.05 прочитати твір М. Івасюка "Мудрий Тарадуда" 
     (Письменники рідного краю).
2. У робочому зошиті написати конспект про Михайла Івасюка.

                                                       (12.05-15.05)
Українська мова
1. 14.05 о 09:30 урок - конференція (консультація) в Zoom.
2. Переглянути відеоурок на тему "Пряма мова. Слова автора. Розділові знаки" за посиланням Пряма мова 
3. Виконати самостійну роботу в classroom 14.05.
Українська література
1.  На 14.05 повторити теми (Творчість М.Рильського, Г.Тютюнника, 
М. Вінграновського). 
2. Виконати контрольний тест 14.05 о 10:40  на платформі naurok.ua  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі.

5 клас

                                                Українська мова
(04.05-08.05)

1. 05.05 о 10:40 урок - конференція (консультація) в Zoom.

2. Виконати тренувальний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 11:05.

3. На 07.05  опрацювати тему "Складне речення. Звертання. Вставні слова" за підручником. Повторити. Підготуватися до контрольного тесту.

4. Контрольний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 09:40.
Українська література
1. До 04.05 написати цитатну характеристику до образу Сашка.
2.Творче завдання -написати власне закінчення твору. Написати та прикріпити в classroom до 08.05.

(27.04-30.04)

1. 27.04 о 10:40 урок - конференція (консультація) в Zoom.

2. Виконати тренувальний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 11:05.

3. На 29.04 опрацювати тему "Складне речення зі сполучниковим та безсполучниковим зв'язком" за підручником. 

4. Переглянути відеоурок Складне речення 
https://www.youtube.com/watch?v=yh_b4PfD1Bo на 29.04


5. Консультація о 09:40. Zoom 29.04

6. Тренувальний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 10:05.

Українська література
1. До 29.04 опрацювати біографію М. Вінграновського за підручником. 
2.Прочитати твір "Сіроманець" та переглянути фільм  Сіроманець 
https://www.youtube.com/watch?v=CXEnouzS1b8
3. Скласти план до твору в робочому зошиті. 29.04 урок в Zoom  о 10:40.


(21.04-24.04.2020)

Українська мова 

1. 21.04 о 10:40 урок - конференція (консультація) в Zoom.
2. Виконати контрольний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 11:05.
3. На 23.04 опрацювати тему "Звертання поширені і непоширені. Розділові знаки при звертанні" за підручником". 
5. Консультація у вайбер групі о 09:40. Zoom/
5. Тренувальний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 10:05.
Українська література
1. До 30.04 опрацювати біографію Григора Тютюнника за підручником. 
2.Прочитати твір "Дивак" та прослухати аудіокнигу Григір Тютюнник "Дивак"https://www.youtube.com/watch?v=GrT2bhIBpjU
3. У робочому зошиті написати характеристику головного героя.

(13.04-17.04.2020)

Українська мова 


2. 13.04 о 09:30 урок - конференція (консультація) в Zoom.
3. Виконати тренувальний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 09:55.
4. 15.04 консультація у вайбер групі о 10:40.
5. Тренувальний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua о 10:05.
Українська література
1. На 16.04 опрацювати біографію М. Рильського за підручником. Прочитати поезії  „Дощ”(«Благодатний, довгожданий…»).„Осінь-маляр із палітрою пишною…”. 
2.Вивчити напам'ять вірш "Дощ".
3. 16.04  урок-конференція (консультація)в Zoom. 
4. 16.04 о 11:05 тренувальний тест в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі на платформі naurok.ua.

(06.04 -10.04.2020)

Українська мова 

1. Повторити тему "Речення з однорідними членами" в підручнику параграф 38 (стор. 194-198). Правила вивчити, повторити (07.04). 

2. Переглянути презентацію Розділові знаки при однорідних членах речення (07.04)

3. Виконати тренувальний тест  в реальному часі за посиланням та наданим кодом у вайбер групі (09.04 з 10:05 до 10:25). Консультація у вайбер групі (09.04 з 09:40 до 10:00)



Українська література
1. Повторити теорію літератури. Визначення  вивчити (09.04).
2.Навчитися виразно, змістовно переказувати оповідання "Лось"
Євгена Гуцала (09.04). 
3. Виконати тренувальний домашній тест за посиланням та наданим кодом у вайбер групі (09.04).

(30.03 -04.04.2020)

Українська мова
1. Опрацювати тему "Речення з однорідними членами" в підручнику параграф 38 (стор. 194-198). Правила вивчити. 
3. Виконати вправи в підручнику № 451, 456, 457  письмово в робочому зошиті. Перевірю в зошитах.
4. Виконати онлайн-вправу Однорідні члени речення

Українська література
1. Опрацювати в підручнику біографію Євгена Гуцала, теорію літератури. Визначення записати в зошит, вивчити.
2.Прочитати оповідання "Лось" Євгена Гуцала або прослухати аудіокнигу Євген Гуцало "Лось"
3. Написати твір на тему "Протистояння добра та зла в оповіданні "Лось" Є.Гуцала". Надіслати на пошту natalia.daniluknd@gmail.com. 


Немає коментарів:

Дописати коментар