Карантин. 6 клас

Завдання на період карантину

                                                      6 клас
                                              (25.05-28.05)
                                          Українська мова 
1. 25.05 онлайн-завдання в Google classroom. Повторення вивченого.

2. 27.05 онлайн-завдання в Google classroom (факультатив).
Українська література
1.28.05 - підведення підсумків. Завдання в Google classroom.
2. Список літератури на літо (7 клас).
                                                (18.05-22.05)
                                          Українська мова 
1. 19.05 онлайн-урок в Zoom  о 9:40. Тренувальні вправи.
2. 20.05 виконати контрольну роботу  в classroom.
Українська література
1.Урок позакласного читання. В.Нестайко «Пригоди Грайлика»
2. Опрацювати зміст твору. 21. 05 - онлайн-урок в Zoom.
3.Написати характеристику героя, який найбільше сподобався.

                                                 (12.05-15.05)
                                             Українська мова
1. Переглянути відеоурок на тему Написання займенників  
https://www.youtube.com/watch?v=xN4M2BI8sSU
2. 12.05 онлайн-урок в Zoom  о 10:40.
3. Виконати тренувальний домашній  тест  за посиланням
та наданим кодом на платформі naurok.uа  13.05  о 10:40).
4. 15.05 онлайн-урок в Zoom  о 10:40.
5. Виконати самостійну роботу  в classroom до 18.05.
Українська література
1.Повторити за підручником Творчість Л.Глібова, С.Руданського, П.Глазового. Теорію літератури.
2. Виконати контрольну роботу 14.05  о 9:40 в в classroom.
                                                      (04.05-08.05)
1. Опрацювати тему в підручнику "Розряди займенників за значенням".
Правила вивчити (до 05.05). 
2. Онлайн-урок в Zoom  о 12:30.
3. Виконати тренувальний домашній  тест  за посиланням
та наданим кодом на платформі naurok.ua (05.05  о 12:55).
4. 06.05 онлайн-урок в Zoom  о 10:40.
5. Переглянути відеоурок на тему Розряди займенників 
https://www.youtube.com/watch?v=a-QEyUpgfgM
6. Виконати самостійну роботу до 10.05.
Українська література
1. Опрацювати за підручником біографію Павла Глазового.
2. Прочитати твори «Еволюція», "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала". Вивчити одну гумореску напам'ять.
3. 07.05 о 10:40 урок -конференція в Zoom. 
4. Тренувальний домашній тест за посиланням
та наданим кодом на платформі naurok.ua (07.05 о 11:05).

                                                    (27.04-30.04)
1. Повторити тему в підручнику "Числівник як частина мови".
Правила вивчити (до 27.04). 
2. Онлайн-урок в Zoom  о 12:30.

3. Виконати контрольний  тест у реальному часі за посиланням
та наданим кодом на платформі naurok.ua (27.04 о 12:55).
4.29.04 онлайн-урок в Zoom  о 10:40.
5. 29.04 переглянути відеоурок на тему Займенник як частина мови https://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGU
Українська література
1. Опрацювати за підручником біографію Степана Руданського 
2. Прочитати твори «Добре торгувалось», "Запорожці у короля". 
3. 30.04 о 9:30 урок -конференція в Zoom. 
4. Тренувальний домашній тест за посиланням
та наданим кодом на платформі naurok.ua (30.04 о 9:55).

(21.04 -24.04.2020)

Українська мова
1. Повторити тему в підручнику "Відмінювання числівників".
Правила вивчити (до 21.04). 
2. Переглянути  експрес-урок О.Авраменка Відмінювання числівниківЯк правильно позначати час  (до 21.04)
3. О 12:30 урок-конференція (консультація) в Zoom.
4. Виконати контрольний  тест у реальному часі за посиланням
та наданим кодом (21.04 о 12:55).
5. 22.04 о 10:40 консультація в групі вайбер щодо написання твору-оповідання за жанровою картиною в художньому стилі.  Написати твір та надіслати на пошту natalia.daniluknd@gmail.com до 26.04 у форматі word.

Пам'ятка "Як писати твір-оповідання?"
Оповіда́ння — невеликий прозовий твір, сюжет якого ґрунтується на певному (рідко кількох) епізоді з життя одного (іноді кількох) персонажу. Невеликі розміри оповідання вимагають нерозгалуженого, як правило, однолінійного, чіткого за побудовою сюжету. Характери показані здебільшого у сформованому вигляді.
ТВІР ОПОВІДАННЯ ЗА ЖАНРОВОЮ КАРТИНОЮ
І. Розгляньте репродукцію картини Фотія Красицького “Гість із Запоріжжя”. Здогадайтеся, куди саме ми потрапили – у минуле чи в сьогодення.
II. Поміркуйте над запитаннями та виконайте завдання.
1. Хто ж він, цей загадковий гість із Запоріжжя? За якими ознаками його можна впізнати з-поміж зображених на картині людей?
2. Опишіть зовнішній вигляд козака: у що він одягнений, що тримає в руках, яка зброя звисає з лівого боку?
3. Хто є господарями небагатої оселі? Придивіться до їхнього зовнішнього вигляду. Зверніть увагу, як виразно виписано вбрання дівчинки: червона стрічка на голівці, вишивана сорочка, плахта, намистечко на шиї.
4. Чи щиро й гостинно селяни вітають?
5. На кому зосереджено всі погляди? Як ви думаєте, чому зніяковів (навіть зашарівся) хлопчик? Якими словами його підбадьорює гість?
6. Погляньте, який чудовий літній день видався на честь приїзду гостя: ніби сама природа вітає його. Художник досить мальовничо зобразив довкілля, затишний куточок саду. З-поміж дерев проглядають вулики-дуплянки, а в глибині видніється солом’яний курінь пасічника.
7. Чи радісно й затишно стає вам на душі, коли ви дивитеся на картину Фотія Красицького?

III. Складіть і запишіть твір-оповідання за картиною Фотія Красицького “Гість із Запоріжжя”. Скористайтеся поданим нижче лексичним матеріалом та довідкою.

ЛЕКСИЧНИЙ МАТЕРІАЛ: штани-шаровари, біла вишивана сорочка, червона свитка, широкий пояс, шабля, кобза, світле просторе й зручне вбрання, плахта, намистечко, вулики-дуплянки, соломяний курінь, дід пасічник, городина, розмальовані миски та куманці.
ДОВІДКА. Фотій Красицький (1873-1944) – український художник. Народився на Черкащині в селянській родині. Добре знався на житті простого люду, його побуті та звичаях. Викладав у Київському художньому інституті. Працював у жанрах портрета, пейзажу, тематичної картини.

Українська література
1. Опрацювати за підручником біографію Леоніда Глібова. 
2. Прочитати твір «Щука». 
3. Вивчити напам'ять байку "Щука".
4.  23.04 о 12:30 урок -конференція в Zoom. Опитування байки напам'ять.
5. Виконати домашній тренувальний тест  на платформі naurok.ua за посиланням та наданим кодом у групі вайбер до 25.04.

(13.04 -17.04.2020)

Українська мова
1. Опрацювати тему в підручнику "Відмінювання числівників".
Правила вивчити (на 13.04). 
2. Переглянути  відеоролик Відмінювання кількісних числівників та відеоурок  Типи відмінювання числівників (13.04) т
3. О 09:00 урок-конференція (консультація) в Zoom.
4. Виконати тренувальний тест за посиланням та наданим кодом (13.04 до 18:00).
5. 17.04 о 10:40 консультація в групі вайбер щодо написання твору-роздуму про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі. Теми для вибору: 1. Неможливо завжди бути героєм, але можна завжди залишатися людиною. 2. Справжній друг пізнається у біді. Написати твір на одну тему ( на вибір) та надіслати на пошту natalia.daniluknd@gmail.com до 17.04 у форматі word.


Українська література
1. Робота над змістом твору Л. Ворониної "Таємне товариство..."
2. Написати у зошиті характеристику двох героїв, які сподобалися найбільше. Визначення літературних термінів записати, вивчити.
3. Складання літературного паспорту до твору - повісті Л.Ворониної "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9(16.04) під час уроку -конференції в Zoom о 09:40.
4. Виконати домашній тренувальний тест  на платформі naurok.ua за посиланням та наданим кодом у групі вайбер до 21.04.

(06.04 -10.04.2020)

Українська мова
1. Опрацювати тему в підручнику "Відмінювання числівників".
Правила вивчити (06.04). 
2. Переглянути  відеоурок Відмінювання числівників (06.04)
3. Виконати тренувальний тест у реальному часі за посиланням
та наданим кодом (08.04 з 11:50 до 12:10).
Консультація у вайбері (08.04 з 11:25 до 12:45).

Українська література
1. Опрацювати за підручником біографію Лесі Ворониної.  (09.04). Конспект у зошиті. Визначення літературних термінів записати, вивчити.
2. Прочитати повість Л.Ворониної "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9" (09.04).
3. Переглянути відеоурок Л.Воронина "Таємне товариство..." (09.04)



(30.03 -04.04.2020)

Українська мова
1. Опрацювати тему в підручнику "Числівник як частина мови". 
Параграф 37 у підручнику (стор. 184-188). Правила вивчити. 
2. Переглянути навчальну відеопрезентацію Числівник та відеоурок від 
3. Виконати вправи за підручником № 419, 420, 421, 424 письмово у робочому зошиті.
4. Виконати онлайн-вправу Числівник

Українська література
1. Опрацювати за підручником біографію Ярослава Стельмаха та теорію літератури. Визначення записати в зошит, вивчити.
2. Прочитати повість Я. Стельмаха "„Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" чи  прослухати аудіокнигу Митькозавр з Юрківки
3. Виконати онлайн-вправу за змістом твору Чи знаю я зміст твору?
4. Навчитися виразно переказувати, читати в особах текст.

Немає коментарів:

Дописати коментар