Будемо знайомі

Притча про вчителя 
         Коли народився новий учитель, до його колиски спустилися три феї.
І сказала перша фея: "Ти будеш вічно молодий, бо поруч з тобою завжди будуть діти."
І сказала друга фея: "Ти будеш гарна думками і душею, тому що немає шляхетнішого покликання, ніж  дарувати своє серце дітям."
І сказала третя фея: "Ти будеш  безсмертний, тому що ти продовжиш своє життя у своїх учнях.
Але тут до колиски спустилася четверта фея, зла, і похмурим голосом проверещала: "Але ти вічно будеш перевіряти зошити, робочий день твій буде 8 годин до обіду і 8 годин після, всі думки твої будуть в школі і тільки про школу, і ніколи ти не заспокоїшся. Вибирай, доки не пізно!"
Учитель: "Пізно. Ця фея завжди з"являється занадто пізно. І ті вчителі, які вирішили пов'язати своє життя зі школою, з дітьми, ніколи не змінять цієї прекрасної професії."


Учитель – це не професія, це покликання  
душі і серця
      Учитель…Учитель – артист.Його роль триває не годину і не дві, а довгі роки.Він живе нею.
       Учитель – лікар. Лікар, який лікує не тільки тіло, а й душу. 

       Учитель – будівник. Він будує людські долі.

       У той же час учитель – звичайна  людина. Багатогранна і цікава, добра і сувора, справедлива і непідкупнаДля мене ж  учитель – це не професія, це покликання душі і серця.
      Я завжди мріяла бути вчителем. Кажуть, що вчителями не стають, ними народжуються. Та вчитель це не тільки   Божий   дар, а   відповідальна та наполеглива праця і  серце, віддане дітям.
      Добре пам'ятаю, з яким хвилюванням і трепетною радістю готувалася до свого першого уроку, як раділа першим успіхам, добрим  словам підтримки вчителя-наставника, обличчям своїх перших учнів. 
      Кожного дня  я відчиняю двері гімназії і на мене чекають допитливі очі  учнів, які хочуть знати, відкривати, досліджувати, творити. За партами майбутнє нашої України.
      Веду своїх учнів шляхом знань до формування творчої особистості, мовленнєвих умінь та навичок, розвиваю креативне творче  мислення, спрямовую на створення авторських проектів, участі в конкурсах та олімпіадах, де маємо вже  здобутки та перемоги, закликаю бути добрими та милосердними, виховую любов до рідного слова.
     Педагогічна майстерність – багатогранний і довгий процес, який  дає свої плоди через багато років. Сучасний Учитель – це і актор, і художник, і творець, яскрава і приваблива особистість, у якій відчуватиметься сила волі і душі .

     Працюю над науково-методичною проблемою на тему «Використання ІКТ на уроках української мови та літератури як педагогічний аспект якості викладання предмету». Застосовую різні види  інтерактивних форм роботи у системі модульно-розвивального навчання.
     Сократ сказав: «…навчаючи, вчимося самі». Вірю у свої сили і сили тих, чиї очі кожного дня з надією дивляться на тебе.
      Кожен урок вчителя – це маленький спектакль, який зворушує  струни дитячих душ, і якщо ці струни дзвенять, як єдина мелодія, значить, Учитель відбувся.
       Завжди думаю про те, чи стануть мої уроки для учнів проповіддю Добра, Правди, Честі, Милосердя, Справедливості. 
     Адже : «Коли ти твердо йдеш шляхом, яким почав іти, то ти щасливий…» 
                                                                                                        Г. Сковорода
Навчальний заклад: Чернівецька гімназія №2
Посада: учитель української мови та літератури
Освіта: вища, закінчила Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2004р.
Спеціальність: філолог, викладач української мови та літератури
Стаж роботи: 18 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії,"учитель-методист"
Проблема, над якою працюю: «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури в умовах впровадження МРСН»
Моє педагогічне кредо: 

                                               Віддай людині крихітку себе,                                            за це душа наповнюється світлом

Ліна Костенко
Моє життєве кредо: 
Коли ти твердо йдеш шляхом, 
яким почав іти, то ...ти щасливий
Григорій Сковорода
 Плани на майбутнє: іти в ногу з часом, узагальнювати досвід найкращих педагогічних ідей, збирати оригінальні вчительські знахідки, професійні секрети, практичні приклади колег і апробовувати їх на власному досвіді; удосконалюватись  постійно, шукати нові підходи до навчання і виховання, використовувати у своїй діяльності  новітні досягнення науки, психології, техніки, медицини, впроваджуючи в свою працю Концепцію Нової школи, 10 Ключових компетентностей та бути  в  постійному  творчому  пошуку.
Стиль моєї професії:
1. Не забороняти, а спрямовувати
2. Не керувати, а співпрацювати
3. Не заставляти, а переконувати
4. Не командувати, а організовувати
5. Не обмежувати, а давати вільний вибір

3 коментарі: